Folket har fel....

Kollade på Mamma Mia med Älsklingen för en liten stund sedan.... Och jag ska sluta lyssna på vad folk tycker om olika filmer... Mamma Mia skulle ju vara såååå himla bra. Men Nej det var den inte!!! Samma som Benjamin Button... Det kanske mig det är fel på? Neeej... skulle inte tro det!!

Vad är det för fel på mig? Hur lyckas jag skada mina händer var och varannan dag... Jag måste nog vara en av sverigen klumpigaste människor när det kommer till den saken... Senast idag slog jag upp ett 3 cm långt och 1 cm brett sår på långfingret! Trodde för en liten stund att jag hade tappat känseln i fingertoppen, men som tur var kom den tillbaka!!

Mina kläder från Asos kom idag=) Snabba ryck där!! Beställde på torsdag och kläderna kom på måndag! Bra jobbat där =P

Nu är det divanen som gäller... Hela kvällen tills jag somnar! Det är så skönt att helgen är över... Är ledig imorgon och tänker inte göra något vettigt, Hehehe...

Ha det fint!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0